autor: stachu_1988 » 23 sty 2017, 09:38
Potrzebuję stworzyć wspólną książkę adresów email dla różnych kont mailowych (brak serwera exchange). Wiem, że jest coś takiego LDAP, ale jak to skonfigurować/stworzyć bez serwera, da się?
Ewentualnie czy jest inne rozwiązanie? Dodatek do thunderbirda podmieniający/kopiujący wzajemnie książkę adresów z pliku jest rozwiązaniem, ale bardzo ułomnym i prymitywnym. Wszystko może się dziać w obrębie użytkowników zalogowanych do jednej sieci (do wykorzystania dysk NAS).
Potrzebuję stworzyć wspólną książkę adresów email dla różnych kont mailowych (brak serwera exchange). Wiem, że jest coś takiego LDAP, ale jak to skonfigurować/stworzyć bez serwera, da się?
Ewentualnie czy jest inne rozwiązanie? Dodatek do thunderbirda podmieniający/kopiujący wzajemnie książkę adresów z pliku jest rozwiązaniem, ale bardzo ułomnym i prymitywnym. Wszystko może się dziać w obrębie użytkowników zalogowanych do jednej sieci (do wykorzystania dysk NAS).