autor: Sirocco Mobile » 21 paź 2015, 11:39
Studentko/Studencie!
Sirocco Mobile Sp. Z o.o. - producent oprogramowania i gier na urządzenia mobilne - poszukuje obecnie do swojego biura w Gliwicach osoby na stanowisko:
PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA/HELPDESK
Sprawdź czy szukamy właśnie Ciebie!
- - posiadasz status studenta?
- nudzisz się w domu w soboty w godzinach (10:00-18:00) oraz czasem w tygodniu miedzy (16:00-18:00) i wolałbyś w tym czasie zająć sie czymś konkretnym?
- kontakt telefoniczny nie stanowi dla Ciebie problemu?
- jesteś komunikatywny i lubisz rozmawiać z ludźmi?
- interesuje Cię branża IT oraz tematyka aplikacji mobilnych?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś sam sobie TAK – aplikuj już teraz!
Czekające Cię wyzwania:
- - Obsługa telefoniczna oraz wsparcie techniczne Klienta biznesowego
- Rozwiązywanie różnego rodzaju problemów, powstających podczas użytkowania aplikacji mobilnych
- Dbanie o dobre relacje z Klientem oraz pozytywny obraz firmy.
Co możemy Ci zaoferować:
- - Pełne przeszkolenie w zakresie możliwych problemów technicznych, które zgłaszają Klienci
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie informatycznej
- Poznanie branży IT od środka
- Przyjazną atmosferę pracy
Zapraszamy!
Aplikację prosimy przesyłać na adres:
praca@siroccomobile.com
Proszę o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebprocesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Studentko/Studencie!
Sirocco Mobile Sp. Z o.o. - producent oprogramowania i gier na urządzenia mobilne - poszukuje obecnie do swojego biura w Gliwicach osoby na stanowisko:
[b]PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA/HELPDESK[/b]
[b]Sprawdź czy szukamy właśnie Ciebie![/b]
[list]- posiadasz status studenta?
- nudzisz się w domu w soboty w godzinach (10:00-18:00) oraz czasem w tygodniu miedzy (16:00-18:00) i wolałbyś w tym czasie zająć sie czymś konkretnym?
- kontakt telefoniczny nie stanowi dla Ciebie problemu?
- jesteś komunikatywny i lubisz rozmawiać z ludźmi?
- interesuje Cię branża IT oraz tematyka aplikacji mobilnych?[/list]
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś sam sobie TAK – aplikuj już teraz!
[b]Czekające Cię wyzwania: [/b]
[list]- Obsługa telefoniczna oraz wsparcie techniczne Klienta biznesowego
- Rozwiązywanie różnego rodzaju problemów, powstających podczas użytkowania aplikacji mobilnych
- Dbanie o dobre relacje z Klientem oraz pozytywny obraz firmy.[/list]
[b]Co możemy Ci zaoferować: [/b]
[list]- Pełne przeszkolenie w zakresie możliwych problemów technicznych, które zgłaszają Klienci
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie informatycznej
- Poznanie branży IT od środka
- Przyjazną atmosferę pracy
[/list]
[i]Zapraszamy[/i]!
Aplikację prosimy przesyłać na adres:
praca@siroccomobile.com
Proszę o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebprocesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."