autor: rekrutacjaitlt » 15 lis 2017, 16:08
IT LeasingTeam realizuje usługi w zakresie pozyskiwania dla organizacji wysokiej klasy specjalistów i kadry zarządzającej z obszaru IT a także rozwija i wdraża nowoczesne rozwiązania IT w ramach outsourcingu procesów. IT LeasingTeam wspiera procesy biznesowe firm, umożliwiając im zwiększenie elastyczności i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista IT/ Helpdesk
Obowiązki:
• Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z komputerami oraz innymi urządzeniami IT;
• Udzielanie wsparcia użytkownikom w zakresie problemów technicznych;
• Podejmowanie działań naprawczych w przypadku wystąpienia awarii;
• Zarządzanie sprzętem oraz tworzenie dokumentacji technicznej;
• Odpowiadanie na prośby o wsparcie pierwszego poziomu za pośrednictwem wielu źródeł;
• Zdalne diagnozowanie problemów klientów opierając się głównie na listach kontrolnych i szkoleniach; rozwiązywanie lub przekazywanie ich do drugiej linii wsparcia;
• Pomoc w rozwiązywaniu problemów aplikacji, sprzętu i oprogramowania;
• Monitorowanie sieci i kluczowych aplikacji.
Oczekiwania wobec Kandydata:
• Wykształcenie średnie lub wyższe w obszarze IT;
• Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Mile widziany certyfikat ITIL
• Znajomość narzędzi ITSM, np. Service Now, Remedy, JIRA itp.
• Mile widziane doświadczenie w pracy dla globalnej firmy;
• Zapewnianie klientom wysokiej jakości usług zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych;
• Elastyczność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
• Praca w międzynarodowym środowisku;
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• Atrakcyjny system wynagrodzeń;
• Ciekawy pakiet benefitów;
• Multisport oraz prywatna opieka medyczna;
• Liczne eventy wewnętrzne.
Zapraszam do kontaktu, sandra.olchowik@itlt.pl
IT LeasingTeam realizuje usługi w zakresie pozyskiwania dla organizacji wysokiej klasy specjalistów i kadry zarządzającej z obszaru IT a także rozwija i wdraża nowoczesne rozwiązania IT w ramach outsourcingu procesów. IT LeasingTeam wspiera procesy biznesowe firm, umożliwiając im zwiększenie elastyczności i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
[b]Specjalista IT/ Helpdesk[/b]
[b]Obowiązki:[/b]
• Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z komputerami oraz innymi urządzeniami IT;
• Udzielanie wsparcia użytkownikom w zakresie problemów technicznych;
• Podejmowanie działań naprawczych w przypadku wystąpienia awarii;
• Zarządzanie sprzętem oraz tworzenie dokumentacji technicznej;
• Odpowiadanie na prośby o wsparcie pierwszego poziomu za pośrednictwem wielu źródeł;
• Zdalne diagnozowanie problemów klientów opierając się głównie na listach kontrolnych i szkoleniach; rozwiązywanie lub przekazywanie ich do drugiej linii wsparcia;
• Pomoc w rozwiązywaniu problemów aplikacji, sprzętu i oprogramowania;
• Monitorowanie sieci i kluczowych aplikacji.
[b]Oczekiwania wobec Kandydata:[/b]
• Wykształcenie średnie lub wyższe w obszarze IT;
• Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Mile widziany certyfikat ITIL
• Znajomość narzędzi ITSM, np. Service Now, Remedy, JIRA itp.
• Mile widziane doświadczenie w pracy dla globalnej firmy;
• Zapewnianie klientom wysokiej jakości usług zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych;
• Elastyczność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
[b]Oferujemy:[/b]
• Praca w międzynarodowym środowisku;
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• Atrakcyjny system wynagrodzeń;
• Ciekawy pakiet benefitów;
• Multisport oraz prywatna opieka medyczna;
• Liczne eventy wewnętrzne.
Zapraszam do kontaktu, sandra.olchowik@itlt.pl