Oferta pracy - Administrator Sieci LAN/WAN

Odpowiedz


RECAPTCHA_EXPLAIN
Emotikony
:D :) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Oferta pracy - Administrator Sieci LAN/WAN

Oferta pracy - Administrator Sieci LAN/WAN

autor: Jobfinder » 25 paź 2013, 14:08

Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca głównie w sektorze nowoczesnych technologii, która kieruje swoją ofertę produktową i usługową do średnich i dużych przedsiębiorstw.
Pierwszy obszar działalności Spółki to dostawa zaawansowanych usług i produktów informatycznych, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań serwerowych, rozwiązań storage, usług projektowania, budowy i utrzymywania sieci informatycznych oraz usług serwisowych.
Obecnie poszukuje dla swojego zespołu osoby na stanowisko:

Administrator Sieci LAN/WAN
Nr Ref: WAK13LWEI
Miejsce pracy: Warszawa



Opis stanowiska :

Administrowanie siecią LAN/WAN,
Praca w małym zespole utrzymującym korporacyjną sieć LAN/WAN,
Rozwiązywanie problemów związanych z łącznością w sieciach,
Zarządzanie bezpieczeństwem w sieciach,
Wdrażanie nowych funkcjonalności na podstawie potrzeb biznesowych.

Wymagania:

Kilkuletnie doświadczenie pracy w zespole na podobnym stanowisku,
Praktyczne umiejętności administracji urządzeniami typu switch, router, firewall, potwierdzone wynikami doświadczeń w realizacji podobnych rozwiązań na urządzeniach Enterasys, Cisco, HP oraz poparte certyfikatami technicznymi tych producentów (np. Cisco CCNA/SSNP, HP AIS/ASE, Enterasys ESE),
Umiejętność rozwiązywania problemów związanych z łącznością w sieciach działających z wykorzystaniem protokołu TCP/IP,
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN (VLAN, NAC, Radius, 802.11, VRRP) i WAN (routing OSPF, BGP, technologie MPLS, DSL, CWDM, IPSec, GRE VPN, ACL),
Doświadczenie w korzystaniu z oprogramowania do zarządzania środowiskiem sieciowym (komercyjne np. Cisco Works, HP NNM, CA Spectrum, lub Open Source np. Nagios, Cacti, etc.) oraz narzędzi do Wysokie umiejętności w zakresie komunikacji,
Umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania czasem – umiejętność pracy z wykorzystaniem narzędzi do zarządzania zgłoszeniami (Service Desk),
Skuteczność działań, samodzielność, systematyczność.

Oferujemy:

Ciekawą i samodzielną pracę,
Możliwości rozwoju własnych umiejętności,
Dofinansowanie nauki i szkoleń


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
na adres: a.komar@jobfinder.pl
Prośba o dodanie w temacie wiadomości numeru referencyjnego:
WAK13LWEI




Dziękujemy za umieszczenie na CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926

Na górę