autor: PatrycjaSVT » 2 kwie 2019, 12:41
Najprawdopodobniej występuje problem ze znalezieniem sprzętu z poziomu ustawień komputera. Zalecam sprawdzić usprawnienia administratora systemu do zarządzania cała podłączoną siecią, jeśli sytuacja dotyczy infrastruktury firmowej.
Błąd może wynikać także z powodu niestabilności połączenia sieciowego (słabości łącza) z winy operatora lub wadliwości okablowania.
Więcej informacji na temat sprawnego zarządzania siecią znajduje się pod adresem www - https://www.virtline.com/sieci/
Najprawdopodobniej występuje problem ze znalezieniem sprzętu z poziomu ustawień komputera. Zalecam sprawdzić usprawnienia administratora systemu do zarządzania cała podłączoną siecią, jeśli sytuacja dotyczy infrastruktury firmowej.
Błąd może wynikać także z powodu niestabilności połączenia sieciowego (słabości łącza) z winy operatora lub wadliwości okablowania.
Więcej informacji na temat sprawnego zarządzania siecią znajduje się pod adresem www - https://www.virtline.com/sieci/