autor: Kapek » 30 maja 2018, 17:32
HEJ ! :)
Genialna sprawa na WSB-NLU otworzyli kierunek PROJEKTOWANIE GIER KOMPUTEROWYCH.
Środowisko programistyczne: Microsoft Visual Studio
Silniki tworzenia gier: Unity, Unreal
Język programowania: C#, C++
Programowanie grafiki 3D w języku CG/HLSL
Wzorce projektowe wykorzystywane w programowaniu gier m.in.: Wzorzec stanów, Obserwator, Singleton
Technologie programowania sztucznej inteligencji w grach: Maszyna stanów, drzewa zachowań
Podstawy modelowania obiektów 3D
Podstawy tworzenia Animacji 3D
Programowanie gier na różne platformy: PC, Urządzenia przenośne, konsole nowej generacji
Projektowanie gier zorientowanych na gracza
Zwinne metody wytwarzania oprogramowania – SCRUM
Sposoby marketingu gier, prowadzenia rozmów z wydawcami
SPOKO SPRAWA?
HEJ ! :)
Genialna sprawa na WSB-NLU otworzyli kierunek PROJEKTOWANIE GIER KOMPUTEROWYCH.
Środowisko programistyczne: Microsoft Visual Studio
Silniki tworzenia gier: Unity, Unreal
Język programowania: C#, C++
Programowanie grafiki 3D w języku CG/HLSL
Wzorce projektowe wykorzystywane w programowaniu gier m.in.: Wzorzec stanów, Obserwator, Singleton
Technologie programowania sztucznej inteligencji w grach: Maszyna stanów, drzewa zachowań
Podstawy modelowania obiektów 3D
Podstawy tworzenia Animacji 3D
Programowanie gier na różne platformy: PC, Urządzenia przenośne, konsole nowej generacji
Projektowanie gier zorientowanych na gracza
Zwinne metody wytwarzania oprogramowania – SCRUM
Sposoby marketingu gier, prowadzenia rozmów z wydawcami
SPOKO SPRAWA?