Leader Service International S.A. dla klienta – międzynarodowej firmy działającej w branży IT outsourcing, poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Help Desk Analyst ze znajomością języka francuskiego
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref:HD/09
Obowiązki:
zdalne wsparcie informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach (pierwsza linia wsparcia)
odbieranie maili i rozmów telefonicznych od klientów francusko i angielskojęzycznych
rozwiązywanie problemów telefonicznie
tworzenie rozwiązań
monitorowanie statusu rozwiązanych problemów
utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w kwestii rozwiązywanych problemów
Wymagania:
biegła znajomość języka francuskiego
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
konieczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników przez telefon będzie atutem
znakomite umiejętności rozwiązywania problemów
komunikatywność oraz motywacja do pracy
nastawienie na pracę w zespole
gotowość do relokacji do Krakowa
Nasz klient oferuje:
atrakcyjne wynagrodzenie
profesjonalne szkolenia
wysokie standardy pracy
pakiet socjalny
możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
pomoc przy relokacji
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:
rekrutacja@lsisa.pl
Leader Service International S.A. dla klienta – międzynarodowej firmy działającej w branży IT outsourcing, poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Help Desk Analyst ze znajomością języka francuskiego
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref:HD/09
Obowiązki:
zdalne wsparcie informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach (pierwsza linia wsparcia)
odbieranie maili i rozmów telefonicznych od klientów francusko i angielskojęzycznych
rozwiązywanie problemów telefonicznie
tworzenie rozwiązań
monitorowanie statusu rozwiązanych problemów
utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w kwestii rozwiązywanych problemów
Wymagania:
biegła znajomość języka francuskiego
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
konieczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników przez telefon będzie atutem
znakomite umiejętności rozwiązywania problemów
komunikatywność oraz motywacja do pracy
nastawienie na pracę w zespole
gotowość do relokacji do Krakowa
Nasz klient oferuje:
atrakcyjne wynagrodzenie
profesjonalne szkolenia
wysokie standardy pracy
pakiet socjalny
możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
pomoc przy relokacji
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:
rekrutacja@lsisa.pl