problem z office 2007 dla użytkowników domowych

Sprawy dotyczące bieżącego funkcjonowania forum
monika84
Posty: 1
Rejestracja: 28 maja 2009, 21:34

problem z office 2007 dla użytkowników domowych

Post autor: monika84 » 28 maja 2009, 21:44

Witam mój problem jest nastepujący zakupiłam Offica 2007 dla uzytkowników domowych, mam Viste i nie moge tego offica wgrać. Gdy wkładam płyte wyskakuje mi taki komunikat : office nie obsługuje uaktualniania z wersji wstepnej tego pakietu musisz odinstalowac wszelkie produkty technologi pakietu office 2007.
Szukałam na kompie jakieś offica ale nic takiego nie instalowałam w ogóle z tej visty cos skasowac to jest koszmar ciagle wyskakuje że nie moge czegoś skasować bo nie mam uprawnien do tego, proszę o pomoc ponieważ jestem ciemna jeżeli chodzi o kompy.
Dziękuje

tomi51
Posty: 3
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:40

Re: problem z office 2007 dla użytkowników domowych

Post autor: tomi51 » 14 lis 2009, 16:49

Pomyliło mi się z naciśnięciem xD
Ostatnio zmieniony 14 lis 2009, 16:57 przez tomi51, łącznie zmieniany 1 raz.

tomi51
Posty: 3
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:40

Re: problem z office 2007 dla użytkowników domowych

Post autor: tomi51 » 14 lis 2009, 16:56

Dziędobry. Gdy jesteś administratorem komputera to napewno możesz rozwiązać wszelkie problemy tego typu sprawy zaś, gdy nim nie jesteś to tego nie zrobisz.
Ja akurat pobrałem z internetu, ale na Windows XP.
Spróbuj poszukać w Start, Ustawienia, Panel Sterowania, Dodaj lub usuń programy.
Jeśli tego nie znajdziesz świadczy to o tym, że nie dokładnie szukałaś, Office nie wchodzi na Windows Vista lub idź na wymianę.
Spróbuj, także w Start, Wyszukaj, Pliki lub foldery i wpisz tylko słowo Office. Jeśli masz to usuń.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Dowidzenia.

ODPOWIEDZ