WITAM,
wysyłam maile do Niemiec ale dostaje meldunki z błędem, że mam dynamiczne IP. co jest bzdura, bo taki problem mam od jakiegoś miesiąca. Mam stałe IP od zawsze i nic nie było zmieniane. Moje maile nie dochodzą nawet jako spam do odbiorcy, lecz wracają z meldunkiem że nie dostarczono, bo IP mam dynamiczne.
Czy ktoś umie mi pomóc? Bo mi to mega utrudnia pracę, a firmy do których piszę mówią, że one nic nie pomogą, bo to problem po mojej stronie.
hk@dbgrupa.com.pl
Pozdrawiam
HK
BłAGAM O POMOC FACHOWCA!
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 lis 2006, 01:11
Re: BłAGAM O POMOC FACHOWCA!
Hm, nie wiem z jakiej sieci wysyłasz maile, ale ten post przynajmniej został wysłany z asd*.internetdsl.tpnet.pl, a ten może być identyfikowany z uwagi na dsl za dynamiczne ip. Jest kilka możliwości rozwiązania tego problemu:
- wysyłanie maili przez webmail z serwera o stałym ip (np gmail, poczta.wp.pl itp)
- korzystanie z serwera proxy (jeżeli będzie to open proxy może powodować również to odrzucanie listów);
- napisanie do administratora serwera który odrzuca maile aby odblokował ip;
- rozwiązanie najlepsze - zmiana dostawcy łącza internetowego na którym działa serwer pocztowy - sieć TPSA jest jedną z najbardziej zaspamionych na świecie i w związku z tym, jest często dla samej zasady blokowana przez administratorów serwerów pocztowych.
- wysyłanie maili przez webmail z serwera o stałym ip (np gmail, poczta.wp.pl itp)
- korzystanie z serwera proxy (jeżeli będzie to open proxy może powodować również to odrzucanie listów);
- napisanie do administratora serwera który odrzuca maile aby odblokował ip;
- rozwiązanie najlepsze - zmiana dostawcy łącza internetowego na którym działa serwer pocztowy - sieć TPSA jest jedną z najbardziej zaspamionych na świecie i w związku z tym, jest często dla samej zasady blokowana przez administratorów serwerów pocztowych.