Witam wszystkich, mam 16lat i od września idę do technikum informatycznego, jaki iż mamy wakacje chciałbym je wykorzystać na naukę pisania programów w języku C++ i stąd kieruję pytanie: Gdzie sie tego najlepiej uczyć. Słyszałem o bardzo dobrych książkach "Symfonia C++" i "Pasja C++" co o nich sądzicie? opłaca sie kupować?:)
Pozdrawiam
Początki programowania
Re: Początki programowania
Polecam Symfonia C++, ale najlepsza nauka to praktyka więc pisz jak najwięcej programów
Re: Początki programowania
Czytałem Symfonia C++. Polecam ci ją, jeśli wytrwasz do końca, zostaniesz naprawde dobrym programistą.
Re: Początki programowania
Witam.
Potrzebuję pomocy przy napisaniu programów w VB. Ja niestety nie potrafię tego sam zrobić. A konkretnie muszę napisać m.in:
1. Program pozwalający na uzyskanie w postaci wydruku na ekranie w postaci liczbowej współrzędnych biegunowych punktów. Korzystając z poniższego wzoru:
Obrazek
Do poniższego obrazka należy wykonać:
Obrazek
Obrazek
1. Funkcjonalność zamieniająca i wyświetlająca na ekranie interpretację
punktowej ocenystudenta wg schematu: 0-49: 2,0 niedostateczny ; 50-59 3,0 dostateczny; 60-69 3,5 dostateczny plus; 70-79 4,0 dobry, 80-89: dobry plus; 90-100 5,0 bardzo dobry.
2.Funkcjonalność pozwalającą wyliczenie średniej z ocen liczbowych (nie z punktów).
3. Funkcjonalność zliczającą ilość studentów o zadanej ocenie liczbowej.
4. Funkcjonalność pozwalającą drukować nazwiska studentów o zadanej ocenie słownej.
Potrzebuję pomocy przy napisaniu programów w VB. Ja niestety nie potrafię tego sam zrobić. A konkretnie muszę napisać m.in:
1. Program pozwalający na uzyskanie w postaci wydruku na ekranie w postaci liczbowej współrzędnych biegunowych punktów. Korzystając z poniższego wzoru:
Obrazek
Do poniższego obrazka należy wykonać:
Obrazek
Obrazek
1. Funkcjonalność zamieniająca i wyświetlająca na ekranie interpretację
punktowej ocenystudenta wg schematu: 0-49: 2,0 niedostateczny ; 50-59 3,0 dostateczny; 60-69 3,5 dostateczny plus; 70-79 4,0 dobry, 80-89: dobry plus; 90-100 5,0 bardzo dobry.
2.Funkcjonalność pozwalającą wyliczenie średniej z ocen liczbowych (nie z punktów).
3. Funkcjonalność zliczającą ilość studentów o zadanej ocenie liczbowej.
4. Funkcjonalność pozwalającą drukować nazwiska studentów o zadanej ocenie słownej.