kłopot z gwarancją ASus
: 9 maja 2012, 10:34
Witam
Mam taki kłopot z firmą Asus. Nowy laptop oddany na gwarancji ( gwarancja dor to dor standardowa producenta)do naprawy na początku marca, wraca uszkodzony w transporcie do mnie. Spisany protokół przy kurierze, zadzwoniłem do konsultanta asus, kazał mi to odebrać spisać protokół i następnego dnia przyśle kuriera po przesyłkę. Do tej pory wszystko jest niby ok, tyle że był to 22 marca tego roku a mamy 9 maja, laptopa jak nie było tak nie ma.Do kogo powinienem napisać i co ( na naprawę gwarancyjna asus ma 30 dni) firma kurierska wybrana i zamawiana przez asusa,)1 naprawa rozpoczęła się na początku marca, kolejna od 22 marca, a ja w sumie nawet przez chwile nie miałem sprawnego komputera. Rozmawa z konsultantem asus (naprawiamy czekamy na części)
Co i jak z tym fantem dalej
Mam taki kłopot z firmą Asus. Nowy laptop oddany na gwarancji ( gwarancja dor to dor standardowa producenta)do naprawy na początku marca, wraca uszkodzony w transporcie do mnie. Spisany protokół przy kurierze, zadzwoniłem do konsultanta asus, kazał mi to odebrać spisać protokół i następnego dnia przyśle kuriera po przesyłkę. Do tej pory wszystko jest niby ok, tyle że był to 22 marca tego roku a mamy 9 maja, laptopa jak nie było tak nie ma.Do kogo powinienem napisać i co ( na naprawę gwarancyjna asus ma 30 dni) firma kurierska wybrana i zamawiana przez asusa,)1 naprawa rozpoczęła się na początku marca, kolejna od 22 marca, a ja w sumie nawet przez chwile nie miałem sprawnego komputera. Rozmawa z konsultantem asus (naprawiamy czekamy na części)
Co i jak z tym fantem dalej