Dla firmy produkcyjnej z branży opakowań poszukujemy osób zainteresowanych pracą w dziale IT, który odpowiada za wsparcie technologiczne i rozwiązywanie problemów dla wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników.
Nr ref.: 3035
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
zapewnienie rzetelnego i terminowego wsparcia technologicznego oraz rozwiązywania problemów wewnętrznych i zewnętrznych klientów IT,
obsługa i monitorowanie bieżących zgłoszeń serwisowych (poprzez proces zarządzania incydentami) w celu terminowej realizacji potrzeb klientów,
rozwiązywanie problemów związanych z kwestią uwierzytelnień oraz problemów i awarii sprzętu PC, sieci, programów) itp.,
wdrażanie sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego oraz innych inicjatyw jako członek projektu.
Wymagania:
wykształcenie wyższe (lub równoważny) w zakresie technologii informatycznych lub pokrewnych dyscyplin,
3 lata doświadczenia IT w środowisku międzynarodowym,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
wiedza z zakresu administracji komputerami opartymi o system Windows 7 / Windows XP,
certyfikat ITIL ,
wiedza ogólna obsługa informatyczna w zakresie:
- sieci (LAN, WAN, PBX)
- serwerów,
- poczty elektronicznej (Lotus Notes)
- sprzętu PC (w tym aplikacji biurowych Microsoft)
wdrażanie oprogramowania,
wysokie umiejętności komunikacyjne,
zdolność adaptacji do zmiennych warunków,
orientacja na klienta.
Nasz Klient oferuje:
atrakcyjne wynagrodzenie,
pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
możliwości rozwoju.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku prosimy o przesłanie aktualnego CV wraz z podaniem numeru referencyjnego lub nazwy stanowiska w temacie maila na adres cv@horyzont.pl
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 729.
Horyzont Doradztwo Personalne
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 32 775 57 12