Praca w Holandii. Wykonywanie obowiązków odbywa sie przy Helpdesk lub w siedzibach klientów.
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie drugo i trzecioliniowych połączeń serwisowych
- Wspieranie konsultantów zewnętrznych
- Doradzanie i obsługa klientów zewnętrznych
- Instalacja oraz utrzymywanie serwerów, routerów i przełączników
- Instalacja pakietów oprogramowania software
- Dokumentacja środowisk sieci oraz odpowiednie księgowanie godzin/czasu klientów
Wymagania:
-Bardzo dobra znajomosc j. angielskiego
-Microsoft Windows 2003-2008 serwer
-Microsoft Exchange 2003-2007 lub 2010
-Microsoft Terminal serwer 2003-2008
-VMWare vSphere
-Microsoft Windows XP Pro i Windows 7
-Microsoft Office 2007 i/lub 2010
-Ogólna Znajomść Serwerów HP (budowa, zestawy raid, ILO i narzędzia konfiguracji)
-Ogólna Znajomość Stacji Roboczych
-Rozwiązywanie ogólnych problemów sieciowych (doświadczenie w pracy przy helpdesk)
-Odporność na stres / dokładność / komunikatywność
-Praca w systemie zmianowym
Zaletą jest również znajomość:
-Autotask
-Kaseya,scripting
-Itil Foundation
Sposób zatrudnienia:
3-miesięczny okres próbny, następnie przedłużenie okresu pracy na czas nieokreślony
Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV w j. angielskim na adres email: rekrutacja@internationaljob.pl, w tytule maila podając: 'Services'