Leader Service International S.A. dla klienta – firmy działającej w branży IT Outsourcing, poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
General Account Manager ze znajomością języka włoskiego
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: GAM/IT/09
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
Zarządzanie kontami użytkowników wśród aplikacji funkcjonujących na różnych platformach takich jak: BM-AIX, Red Hat Linux, Z OS/RACF, SQL Administrator, Windows – Active Directory, itd.
Tworzenie oraz zarządzanie LAN kontami użytkowników
Zapewnianie użytkownikom wymaganych zezwoleń dostępu
Zapewnienie klientowi odpowiedniego dostępu do narzędzi, tak aby efektywnie wspierać biznes
Administrowanie systemu User Account Maintenance oraz Incident Management Systems, włączając w to generalne gospodarowanie
Tworzenie oraz administrowanie grupami globalnymi
Rozwijanie bazy wiedzy dla procesów User Account Maintenance
Zapewnianie feedbacku oraz asystowanie w rozwijaniu standardów GAM
Weryfikowanie zgodności serwerów
Wymagania:
Biegła znajomość języka włoskiego
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Wykształcenie wyższe (licencjackie lub magisterskie)
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w IT Customer Service lub na stanowisku Help Deska (warunek konieczny)
Praktyczna znajomość aplikacji operujących na różnych platformach: HP-UX, Solaris, Windows, BM-AIX, Red Hat Linux, Z OS/RACF, SQL Administrator, Windows – Active Directory, itd.
Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz silne zdolności dokumentacyjne
Gotowość do relokacji do Krakowa
Nasz klient oferuje:
Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
Profesjonalne szkolenia
Wysokie standardy pracy
Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, itd.)
Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
Pomoc przy relokacji
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku prosimy o przesyłanie CV na adres:
rekrutacja@lsisa.pl